Page 5 - classroom
P. 5
Resurse informatice pentru educația online: Google Classroom
2014 – Implicare în proiectul SES (Senior Experten Service) – organizație
non-profit din Germania, în colaborare cu Guvernul German
2015 – Activitate în cadrul proiectului “1000 books”, derulat în colaborare
cu Romanian-American Network Inc. (NFP-NGO)
2018 – 2019 – Activitate în cadrul proiectului Erasmus+ KA1 “Smile to
you”
2019 – 2020 – Implicare în proiectul European de solidaritate “Earth
Recall”
Publicații și resurse educaționale
Dezvoltator și administrator al platformei educaționale “MicroPortal”
Coordonator/redactor șef al revistei “Micro Jurnal”
Publicații pe teme educaționale în revistele cu ISSN “Micro Jurnal”,
“Inovație în educație”, revista Conferinței Internaționale “Innovative
approaches in teaching activity”, revista Seminarului Didactic
Internațional “Modele de proiecte didactice. Ghid metodologic”.
”Provocările societății actuale au generat dezbateri, controverse, reconsiderări
privind limitele înțelegerii rolului educației și ale implicării cadrelor didactice,
utilizând instrumente digitale.
Resurse informatice pentru educația online: Google Classroom. Ghid
metodologic pentru învățarea online constituie un material educațional valoros adresat
atât profesorilor cât și elevilor, necesar pentru învățarea on-line sau de tipul blended
learning. Acesta răspunde nevoilor unei școli moderne, adaptată pentru dezvoltarea
durabilă a României.
Parcursul profesional impecabil al autorilor, inf. Corina Simionescu și prof.
Marius Măciucă, experiența consistentă în domeniul formării continue dovedită în
numeroase activități derulate la nivelul Casei Corpului Didactic ”Simion Mehedinți”,
reprezintă un beneficiu important pentru comunitatea didactică din județul Vrancea și
nu numai. Preocuparea constantă de a cultiva excelența este dovedită de către coautori
prin demersurile acestora în domeniul cercetării, dar și în ceea ce privește componenta
IT aplicativă.
Miza realizării acestui material este aceea de informare și de promovare, într-o
manieră explicită, a resurselor informatice necesare pentru digitalizarea unor demersuri
didactice, pentru adaptarea permanentă a școlii la realitatea în care trăim, de data
aceasta o pandemie care a produs multiple schimbări, greu de anticipat.”
Prof. dr. Livia Silvia Marcu
3