Page 8 - jurnalul conferintei Scoala online
P. 8

ȘCOALA ONLINE. ASPECTE. PROVOCĂRI. SOLUȚII.
                                          Casa Corpului Didactic Simion Mehedinți Vrancea

               de  vedere  tematic,  volumul  stă  sub  semnul  unității  în
               diversitate,  acoperă  numeroase  ipostaze  ale  învăţării  online:
               palierele  comunicării,  avantajele  şi  dezavantajele  învăţării
               online, fenomenul digitalizării, resurse web, mijloace şi metode
               inovative, instrumente de evaluare.
                      Experienţa  pandemiei  a  dezvăluit  latenţe  ale
               profesorului  nevoit  să  se  reorienteze  în  demersul  didactic,
               uneori fără  să  realizeze  dimensiunea schimbării  de sine şi  a
               celor din jur. Astfel, cadrul didactic a cunoscut provocări care
               au dovedit nevoia de inovaţie, creativitatea generată de izolare,
               puterea  exemplului,  reacţia  faţă  de  prejudecăţi,  importanţa
               formării continue.
                      Așadar,  activitatea  didactică  derulată  în  condiţii  de
               izolare a favorizat diferite forme de rezistenţă, însă şi limite ale
               condiţiei  umane,  în  general.  Cu  siguranţă,  rolul  cadrului
               didactic  a  fost  redefinit  cu  această  ocazie,  iar  partenerii
               educaţionali au reconsiderat importanţa actului de predare.


















                                             7
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13