Page 104 - jurnalul conferintei Scoala online
P. 104
ȘCOALA ONLINE. ASPECTE. PROVOCĂRI. SOLUȚII.
Casa Corpului Didactic Simion Mehedinți Vrancea
Povestea numărului 3
Prof. înv. preșcolar Nițu Andreea
Grădinița cu P.P nr.13, Focșani
Într-o zi cam înnorată, subsemnata, o iubitoare de copii
numită educatoare, le propune preşcolarilor de grupă mică să
înveţe să numere şi să formeze grupe de obiecte în număr de 3.
Şi pentru că a primit mesaje de la ai ei copii, precum că
dorul de gradiniţă este mare s-a gândit să facă un filmuleţ în
care să explice pe înţelesul picilor cum ar putea să se joace ,,de-
a matematica.”
La grădiniţă copii erau obişnuiţi să lucreze cu material
mărunt de aceea astăzi vor trebui să îl confecţioneze singuri. Li
se propune să deseneze doi fluturaşi şi mai multe floricele.
Doamna le arată şi le explică modul de lucru, apoi se trece la
joaca ,,de-a matematica”.
Se formează o grupă de fluturaşi pe care trebuie să o
numărăm folosind creionul magic (degetul arătător). Se numară
prin încercuire: un fluturaş, încercuind primul fluturaş apoi se
continuă –doi fluturaşi, încercuind amândoi fluturi odată.
103