Page 104 - jurnalul conferintei Scoala online
P. 104

ȘCOALA ONLINE. ASPECTE. PROVOCĂRI. SOLUȚII.
                                          Casa Corpului Didactic Simion Mehedinți Vrancea


                                  Povestea numărului 3


                                           Prof. înv. preșcolar Nițu Andreea
                                            Grădinița cu P.P nr.13, Focșani


                      Într-o zi cam înnorată, subsemnata, o iubitoare de copii
               numită educatoare, le propune preşcolarilor de grupă mică să
               înveţe să numere şi să formeze grupe de obiecte în număr de 3.
                      Şi pentru că a primit mesaje de la ai ei copii,  precum că
               dorul de gradiniţă este mare s-a gândit să facă un filmuleţ în
               care să explice pe înţelesul picilor cum ar putea să se joace ,,de-
               a matematica.”
                      La grădiniţă copii erau obişnuiţi să lucreze cu material
               mărunt de aceea astăzi vor trebui să îl confecţioneze singuri. Li
               se  propune  să  deseneze  doi  fluturaşi  şi  mai  multe  floricele.
               Doamna le arată şi le explică modul de lucru, apoi se trece la
               joaca ,,de-a matematica”.









                      Se formează o grupă de fluturaşi pe care trebuie să o
               numărăm folosind creionul magic (degetul arătător). Se numară
               prin încercuire: un fluturaş, încercuind primul fluturaş apoi se
               continuă –doi fluturaşi, încercuind amândoi fluturi odată.


                                           103
   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109