Page 101 - jurnalul conferintei Scoala online
P. 101
ȘCOALA ONLINE. ASPECTE. PROVOCĂRI. SOLUȚII.
Casa Corpului Didactic Simion Mehedinți Vrancea
imagineze, am căutat filmuleţe cu aceste tehnici, am căutat în
arhiva personală unde aveam mici secvenţe filmate despre cum
se execută aceste proceduri.
Abordarea conţinuturilor modulului a devenit mult mai
flexibilă, ţinând cont de abilităţile informatice ale fiecărui
cursant, de receptivitatea elevilor la acest tip de activitate
didactică online.
M-am bazat pe transformarea elevului în coparticipant
la propria instruire şi formare profesională, pe însuşirea de
metode de informare şi de documentare independentă, care să
ofere o deschidere spre autoinstruire, spre învăţare autonomă
continuă, am încercat să susțin dezvoltarea potențialului
fiecărui elev pentru a ajunge la rezultatul dorit, acela de a
dobândi: cunoștințe, abilități și atitudini.
Nu a fost şi nu este deloc uşor, învăţământul sanitar necesită
formare de deprinderi practice, abilităţi ce se capătă prin mult
exerciţiu practic.
Modulul Nursing general 2 are o structură elastică, deci
poate încorpora, în orice moment al procesului educativ, noi
mijloace sau resurse didactice, aşa se spune în Curriculum-ul
calificarii profesionale în meseria de asistent medical generalist
şi pe asta m-am bazat când am început reorganizarea învăţării,
pentru că devenea din ce în ce mai clar că aceasta va fi
modalitatea prin care cursurile se vor derula până la sfârşitul
anului şcolar.
Avantajul elevilor din şcoala în care predau este că
aceștia sunt tineri, adulţi, care s-au descurcat rapid şi au avut
toţi acces la aplicatia pe care am lucrat, aplicaţie ce a fost
descarcată încă din a doua zi a stării de urgenţă. Aplicația
ZOOM permite o comunicare facilă cu elevii, având si
avantajul că aceştia pot urmări în același timp un material
video, pot comenta, pot pune întrebări și primi lămuriri, putem
folosi tabla electronică, dându-le astfel posibilitatea de a-și
înșuși corect informațiile primite.
100