Page 118 - jurnalul conferintei Scoala online
P. 118

ȘCOALA ONLINE. ASPECTE. PROVOCĂRI. SOLUȚII.
                                          Casa Corpului Didactic Simion Mehedinți Vrancea



               Ghid de utilizare “SOCRATIVE” – o aplicație utilă și ușor
                                     de implementat

                                                        Prof. Mihail Fâsan,
                               Colegiul Tehnic ”Edmond Nicolau”, Focșani


                     Având  în  vedere  unul  din  obiectivele  proiectului
               Erasmus+ “Tap-swipe-pinch iPads, Android and Windows
               tablets changing  The way to teach and learn”,  mobilități
               individuale  de  formare,  al  Colegiului  Tehnic  “Edmond
               Nicolau” Focșani, respectiv  “cunoașterea și folosirea unor
               noi metode și strategii didactice adaptabile diferitelor arii
               curriculare pentru ore de curs mai motivante pentru elevi,
               asigurarea unui feed-back permanent”, vă propun un scurt
               ghid  de conectare și   utilizare la clasa/laborator, a aplicației
               SOCRATIVE.
                     Aplicația SOCRATIVE poate fi folosită la  elaborarea și
               administrarea  unor  instrumente  de  evaluare  pentru  orice
               disciplină  care  permite  aplicarea  testelor  grilă,  prezentând
               următoarele avantaje:
                      Crearea cu ușurință a unui test ce poate conține itemi cu
               alegere multiplă, itemi cu alegere duală sau itemi cu răspuns
               scurt.
                      Rezolvarea testului se poate face utilizând dispozitive
               IT diferite (PC, Laptop, Tabletă,  Telefon mobil) cu condiția
               accesului și conectării la INTERNET ).
                      Rezolvarea testului se poate face  în sala de clasă, acasă,
               în  parc,  la  bibliotecă  prin  conectarea  acestora  la  aplicația
               STUDENT SOCRATIVE și introducerea codului transmis , în
               „plaja orară” propusă de profesor,


                                           117
   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123