Page 117 - jurnalul conferintei Scoala online
P. 117
ȘCOALA ONLINE. ASPECTE. PROVOCĂRI. SOLUȚII.
Casa Corpului Didactic Simion Mehedinți Vrancea
ceilalți nu și-o schimbă pe a lor!; mobilizează-te pe tine,
împreună cu echipa ta (elevi, părinți, colegi) pentru a atinge un
obiectiv comun!; dă voie colaboratorilor tăi să-și asume
responsabilitatea!; pune pasiune în tot ceea ce faci, în planurile
tale, acțiunile personale și măsoară permanent impactul pe
care-l ai asupra celor din jur!; inspiră-i pe cei care lucrează cu
tine!; diminuează diferențele care nu sunt necesare și creează o
distanță rece între tine și ceilalți!; în măsura în care te identifici
cu rolul de lider (ceea ce ar fi firesc pentru orice cadru didactic),
analizează procesul educațional, apoi întregul sistem și
orientează efortul tău către ceilalți, creând, prin sinergie, un
mecanism care să-i dezvolte și energizeze pe formabili, adică
pe elevii de astăzi, respectiv maturii de mâine!
Școala online a determinat nu numai această dezbatere,
ci s-a transformat, din metodă de predare – învățare – evaluare,
în viziune. De aceea, puterea ei va trece peste limitările acestei
perioade și va consfinți un alt mod de a construi caractere și
idei în lumea educației românești moderne.
Bibliografie:
1. Institutul Arbinger – Mentalitatea deschisă, Editura
Institutul Dezvoltării Personale, București, 2016
2. https://www.academia.edu/30135200/behaviorism
ul
116