Page 117 - jurnalul conferintei Scoala online
P. 117

ȘCOALA ONLINE. ASPECTE. PROVOCĂRI. SOLUȚII.
                                      Casa Corpului Didactic Simion Mehedinți Vrancea

           ceilalți    nu  și-o  schimbă  pe  a  lor!;  mobilizează-te  pe  tine,
           împreună cu echipa ta (elevi, părinți, colegi) pentru a atinge un
           obiectiv  comun!;  dă  voie  colaboratorilor  tăi  să-și  asume
           responsabilitatea!; pune pasiune în tot ceea ce faci, în planurile
           tale,  acțiunile  personale  și  măsoară  permanent  impactul  pe
           care-l ai asupra celor din jur!; inspiră-i pe cei care lucrează cu
           tine!; diminuează diferențele care nu sunt necesare și creează o
           distanță rece între tine și ceilalți!; în măsura în care te identifici
           cu rolul de lider (ceea ce ar fi firesc pentru orice cadru didactic),
           analizează  procesul  educațional,  apoi  întregul  sistem  și
           orientează efortul  tău către ceilalți,  creând, prin  sinergie, un
           mecanism care să-i dezvolte și energizeze pe formabili, adică
           pe elevii de astăzi, respectiv maturii de mâine!
                  Școala online a determinat nu numai această dezbatere,
           ci s-a transformat, din metodă de predare – învățare – evaluare,
           în viziune. De aceea, puterea ei va trece peste limitările acestei
           perioade și va consfinți un alt mod de a construi caractere și
           idei în lumea educației românești moderne.
                  Bibliografie:
                  1.  Institutul Arbinger – Mentalitatea deschisă, Editura
                     Institutul Dezvoltării Personale, București, 2016
                  2.  https://www.academia.edu/30135200/behaviorism
                     ul












                                       116
   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122