Page 29 - jurnalul conferintei Scoala online
P. 29

ȘCOALA ONLINE. ASPECTE. PROVOCĂRI. SOLUȚII.
                                      Casa Corpului Didactic Simion Mehedinți Vrancea

           de  aceea  disciplina  pedagogică  trebuie  modificată  în
           conformitate cu noul context în care trăim.
                  Folosirea TIC în şcoală face parte din evoluţia naturală
           a  învăţării  şi  sugerează  o  soluţie  elegantă  la  provocările
           moderne adresate învăţării  şi  a nevoilor elevilor.  Intregrarea
           TIC în procesul tradiţional de predare-învăţare-evaluare este o
           oportunitate de a integra ultimele descoperiri tehnologice cu
           interacţiunea  şi  implicarea  oferite  de  modul  tradiţional  de
           cunoaştere.
                  Înţelepciunea tradiţiei poate şi trebuie să fie combinată
           cu soluţiile tehnologice moderne.

           Bibliografie
           1.Beetham, Helen& Sharpe, Rhona. Rethinking Pedagogy for
           a  Digital  Age  –  Designing  and  delivering  e-learning  ,
           Routledge, 2007
           2.  Făt,  Silvia  &  Adrian  Labăr.  Eficienţa  utilizării  noilor
           tehnologii  în  educaţie.  EduTIC  2009.  Raport  de  cercetare
           evaluativă.  Bucuresti:  Centrul  pentru  Inovare  în  Educaţie,
           2009.
           (Online: www.elearning.ro/resurse/EduTIC2009_Raport.pdf )
           3. Istrate, Olimpius – Efecte si rezultate ale utilizării TIC în
           educaţie  în    Lucrările  Conferinţei  Naţionale  de  Învăţământ
           Virtual , Ediţia a VIII-a, 29 octombrie – 31 octombrie 2010,
           Tehnologii  Moderne  în  Educatie  si  Cercetare,  Editura
           Universităţii din Bucureşti, 2010
           4.Thorne, Kaye. Blended Learning – How to Integrate Online
           and Traditional Learning, 2003, Kogan Page Limited
           5.Wegerif,  Rupert  .  Expanding  the  Space  of  Learning,
           Springer, 2007
           Articol complet:
           http://www.elearningpapers.eu/en/node/74876




                                        28
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34