Page 29 - jurnalul conferintei Scoala online
P. 29
ȘCOALA ONLINE. ASPECTE. PROVOCĂRI. SOLUȚII.
Casa Corpului Didactic Simion Mehedinți Vrancea
de aceea disciplina pedagogică trebuie modificată în
conformitate cu noul context în care trăim.
Folosirea TIC în şcoală face parte din evoluţia naturală
a învăţării şi sugerează o soluţie elegantă la provocările
moderne adresate învăţării şi a nevoilor elevilor. Intregrarea
TIC în procesul tradiţional de predare-învăţare-evaluare este o
oportunitate de a integra ultimele descoperiri tehnologice cu
interacţiunea şi implicarea oferite de modul tradiţional de
cunoaştere.
Înţelepciunea tradiţiei poate şi trebuie să fie combinată
cu soluţiile tehnologice moderne.
Bibliografie
1.Beetham, Helen& Sharpe, Rhona. Rethinking Pedagogy for
a Digital Age – Designing and delivering e-learning ,
Routledge, 2007
2. Făt, Silvia & Adrian Labăr. Eficienţa utilizării noilor
tehnologii în educaţie. EduTIC 2009. Raport de cercetare
evaluativă. Bucuresti: Centrul pentru Inovare în Educaţie,
2009.
(Online: www.elearning.ro/resurse/EduTIC2009_Raport.pdf )
3. Istrate, Olimpius – Efecte si rezultate ale utilizării TIC în
educaţie în Lucrările Conferinţei Naţionale de Învăţământ
Virtual , Ediţia a VIII-a, 29 octombrie – 31 octombrie 2010,
Tehnologii Moderne în Educatie si Cercetare, Editura
Universităţii din Bucureşti, 2010
4.Thorne, Kaye. Blended Learning – How to Integrate Online
and Traditional Learning, 2003, Kogan Page Limited
5.Wegerif, Rupert . Expanding the Space of Learning,
Springer, 2007
Articol complet:
http://www.elearningpapers.eu/en/node/74876
28