Page 50 - jurnalul conferintei Scoala online
P. 50
ȘCOALA ONLINE. ASPECTE. PROVOCĂRI. SOLUȚII.
Casa Corpului Didactic Simion Mehedinți Vrancea
la un mijloc de transport, unde trebuiau să denumească și să descrie
pe unde circulă fiecare mijloc de transport (apa, aer, pământ).
Am ajuns și la tema Insectele la jumătatea lunii mai, fapt pentru
care am realizat un joculeț de insecte - umbrele lor și le-am indicat
părinților un joc didactic sau o convorbire ca mijloace de realizare
pentru domeniul științe, respectiv limbă și comunicare.
(https://www.youtube.com/watch?v=kUXjksKPWPY&t=3s)
Am ales și două povești terapeutice, de suflet, pentru a lucra și
pe ideea dezvoltării emoționale și anume “Ce înseamnă să fii
drăguț?” Și “Pot să fiu un SUPER PRIETEN”.
„Orice calităţi ar avea mijloacele de învăţământ, nu trebuie să
uităm că ele devin o componentă importantă a tehnologiei didactice
moderne numai în măsura în care cadrul didactic ştie să le folosească
în procesul de predare – învăţare şi să asigure creşterea
randamentului şcolar.” (Jinga, Istrate, 2002, pg. 371).
Ștefănescu Alex, Istoria literaturii române contemporane
(1941-2000), Editura Mașina de scris, București, 2005
Bibliografie:
1. Adascăliței Adrian, Instruire asistată de calculator.
Didactică informatică, Editura Polirom, Iași, 2017
2. Ceobanu Ciprian, Învățarea în mediul virtual. Ghid de
utilizare a calculatorului în educație, Editura Polirom, Iași
2016
3. Cerghit Ioan, Sisteme de instruire alternative si
complementare - Structuri, stiluri si strategii, Editura
Polirom, Iași, 2008
4. Lee Cooperman, The Art of Teaching Online: How to Start
and How to Succeed as an Online Instructor, Chandos
Publishing, Cambridge, 2016
5. http://www.elearning.ro/elearning-universitar
49