Page 61 - jurnalul conferintei Scoala online
P. 61

ȘCOALA ONLINE. ASPECTE. PROVOCĂRI. SOLUȚII.
                                      Casa Corpului Didactic Simion Mehedinți Vrancea

           informațiile  transmise  de  cadrul  didactic  atunci  când  era
           disponibil unul dintre părinți.
                  A fost greu, a fost ceva nou, un nou început cu mici
           greutăți de comunicare dar cu mari realizări ale copiilor dat
           fiind stilul lor de adaptare rapid, a faptului că ei sunt în continuă
           căutare de noi activități, dornici de a le stimula curiozitatea,
           îndemânarea, creativitatea.
                  Nu am fost surprinsă că au răspuns prezent la tot ceea
           ce le-a fost transmis, ei sunt deosebit de receptivi la activitățile
           propuse, dat fiind și faptul că în activitatea din grădiniță au fost
           familiarizați  cu  materiale  în  format  electronic,  cu  materiale
           moderne, cu prezentări PPT, jocuri educative pe calculator  și
           dacă au știut că sugestiile au venit de la doamna educatoare cu
           atât mai mult au dorit să participe în mod activ.
                  Un  punct  forte  în  toată  această  experiență  a  fost
           proiectarea  didactică  asistată  de  calculator  din  ultimii  ani,
           utilizarea aplicațiilor interactive de pe softurile educaționale. Și
           colaborarea cu edituri, platforme electronice de învățare unde
           am contribuit la dezvoltarea, îmbunătățirea acestora a fost de
           ajutor în aceste momente în care a fost necesar să găsim soluții
           utile dar și rapide pentru o bună comunicare cu micuții noștri
           preșcolari.
                  Sunt  mândră  de  ,,CURIOȘII”  mei,  pentru  că  așa  se
           numește  grupa  de  preșcolari:  ,,GRUPA  CURIOȘILOR”,  le
           mulțumesc pentru implicare atât lor cât și părinților.
                  În concluzie, se poate admite că învățarea digitalizată
           dezvoltă   abilități   de   autoeducație   eficiente,   prin
           responsabilizarea individuală a preșcolarilor pe de o parte, dar
           și prin stabilirea unui contact direct între preșcolar și părinte în
           acțiunea  instructiv-educativă.  De  asemenea,  prin  învățarea
           online,  preșcolarul  este  părtaș  la  propriile  descoperiri  și
           implicat  direct,  individual  în  descoperirea  și  dezvăluirea
           fenomenelor educaționale, stabilite prin obiective specifice, de
           fiecare cadru didactic, prin tact și îndemânare pedagogică.

                                        60
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66