Page 167 - jurnalul conferintei Scoala online
P. 167
ȘCOALA ONLINE. ASPECTE. PROVOCĂRI. SOLUȚII.
Casa Corpului Didactic Simion Mehedinți Vrancea
O altă soluție poate fi implicarea copiilor în activități care să
fie propuse chiar de ei, oferirea unor responsabilități reale care
să îi valorizeze. Elevii au nevoie să le reconfirmăm că sunt
valoroși, unici.
Concluzionând, școla online a demostrat că profesorii,
educatorii, învățătorii și elevii au făcut ca acest mecanism să
funcționeze, chai și acolo unde resursele erau minime. Cadrele
didactice merită să le fie recunoscut efortul de a se organiza și
de a face ca școala online să capete o direcție coerentă, chiar și
în condiții de criză.
Bibliografie
Thomas Gordon, Profesorul eficient, Editura Trei, 2011
John Hattie, Învățarea vizibilă, Editura Trei2014
Andy Szekely, Manifestul educației, Editura Act și
Politon, 2020
166