Page 167 - jurnalul conferintei Scoala online
P. 167

ȘCOALA ONLINE. ASPECTE. PROVOCĂRI. SOLUȚII.
                                      Casa Corpului Didactic Simion Mehedinți Vrancea

           O altă soluție poate fi implicarea copiilor în activități care să
           fie propuse chiar de ei, oferirea unor responsabilități reale care
           să îi valorizeze. Elevii au nevoie să le reconfirmăm că sunt
           valoroși, unici.
                  Concluzionând, școla online a demostrat că profesorii,
           educatorii, învățătorii și elevii au făcut ca acest mecanism să
           funcționeze, chai și acolo unde resursele erau minime. Cadrele
           didactice merită să le fie recunoscut efortul de a se organiza și
           de a face ca școala online să capete o direcție coerentă, chiar și
           în condiții de criză.

           Bibliografie
                Thomas Gordon, Profesorul eficient, Editura Trei, 2011
                John Hattie, Învățarea vizibilă, Editura Trei2014
                Andy  Szekely,  Manifestul  educației,  Editura  Act  și
                  Politon, 2020



















                                       166
   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172