Page 164 - jurnalul conferintei Scoala online
P. 164
ȘCOALA ONLINE. ASPECTE. PROVOCĂRI. SOLUȚII.
Casa Corpului Didactic Simion Mehedinți Vrancea
Școala digitală și provocările activităților online la clasă
Prof. Bărbosu-Ene Cristina Daniela
Școala Gimnazială Sihlea, Vrancea
Motto
„ Dați-le profesorilor rolul elevilor,
și elevilor rolul profesorilor”
Napoleon Hill
Trecerea școlii în mediul on-line, clar a adus multe
provocări atât pentru pentru profesori, cât și pentru elevi.
Această perioadă a oferit o imagine destul de clară asupra
neajunsurilor, dar și avantajelor educației digitale.
Acest material dorește să treacă în revistă câteva din
provocările perioadei:
Forme ale învățării online – de la situație de
criză, la certitudine
Nevoile profesorilor
Nevoile elevior
Forme ale învățării online – de la situația de criză, la
certitudine
Ziua de 11 martie poate fi privită diferit, ținând cont de
modul în care au ales profesorii să acționeze. În ceea ce privește
schimbările, știm că prima reacție este imobilismul. Mulți
profesori au așteptat să se comunice o strategie, alții s-au temut
de faptul că nu aveau cum să ia legătura cu elevii.
163