Page 164 - jurnalul conferintei Scoala online
P. 164

ȘCOALA ONLINE. ASPECTE. PROVOCĂRI. SOLUȚII.
                                          Casa Corpului Didactic Simion Mehedinți Vrancea



                 Școala digitală și provocările activităților online la clasă


                                        Prof. Bărbosu-Ene Cristina Daniela
                                         Școala Gimnazială Sihlea, Vrancea


                                                                      Motto
                                         „ Dați-le profesorilor rolul elevilor,
                                               și elevilor rolul profesorilor”
                                                              Napoleon Hill

                      Trecerea  școlii  în  mediul  on-line,  clar  a  adus  multe
               provocări  atât  pentru  pentru  profesori,  cât  și  pentru  elevi.
               Această  perioadă  a  oferit  o  imagine  destul  de  clară  asupra
               neajunsurilor, dar și avantajelor educației digitale.
                      Acest material dorește să treacă în revistă câteva din
               provocările perioadei:
                            Forme  ale  învățării  online  –  de  la  situație  de
                             criză, la certitudine
                            Nevoile profesorilor
                            Nevoile elevior

               Forme  ale  învățării  online  –  de  la  situația  de  criză,  la
               certitudine
                      Ziua de 11 martie poate fi privită diferit, ținând cont de
               modul în care au ales profesorii să acționeze. În ceea ce privește
               schimbările,  știm  că  prima  reacție  este  imobilismul.  Mulți
               profesori au așteptat să se comunice o strategie, alții s-au temut
               de  faptul că nu aveau cum să ia legătura cu elevii.




                                           163
   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169